رژیم های لاغری و کیک رژیمی
نوشته شده توسط : لوکس

رژیم لاغری و  ترکیبات کیک رژیمی

هنگام مصرف تمام کیک ها،چه خانگی و چه صنعتی، شما احساس جمع شدن دهان دارید. از آنجایی که کیک یک فرآورده غیر تخمیری است، پس برای به اصطلاح پف آلود کردن کیک، از یک عمل آورنده شیمیایی به نام بیکینگ پودر استفاده می کنند، که یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده آن بی کربنات سدیم یا همان جوش شیرین است. ادامه مطلب را در سایت منبع دنبال کنید....

 

منبع لاغری و رژیم لاغری




:: برچسب‌ها: لاغری , رژیم لاغری , کاهش وزن , چاقی , تناسب اندام , کیک رژیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
موفقیت در تاریخ : 1395/8/13/4 - - گفته است :
سلام
لذت خوردن کیک فقط به مزه اش نیست بلکه رنگ و ظاهر اون هم خیلی تاثیرگزاره
ولی به هر حال سلامتی را که نباید فدای مزه کرد.
ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیارمون مزارید.

/weblog/file/img/m.jpg
آموزش سخنرانی در تاریخ : 1395/8/13/4 - - گفته است :
سلام و وقت بخیر. چاقی واقعا برای من معضلی شده. واقعا خیلی داره من رو اذیت میکنه.
با این تکنیک هایی که فرمودید سعی می کنم خودم رو کمی لاغر تر کنم یا حداقل وزنم رو ثابت نگه دارم.
ممنون از شما دوست خوبم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: